خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 14:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوروزی مطرح کرد:

قول مساعد وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکل کشاورزان علی آباد

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: در بحث کشاورزی نیز کشاورزان حوزه انتخابیه مشکلاتی داشتند که این موضوعات در نشست با وزیر جهاد مطرح شد که قول مساعد دادند مشکلات این عزیزان در اسرع وقت برطرف شود.

رحمت نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های راهسازی در نظر گرفته شود و این موضوع در نشست با وزیر راه تاکید لذا وی قول مساعد دادند که نهایت همکاری را در این رابطه داشته باشند. 

وی افزود: نشستی هم با وزیر بهداشت و معاونین وی برگزار شد که در این نشست پیرامون اختصاص امکانات پزشکی به مراکز درمانی حوزه انتخابیه و همچنین توزیع پزشک متخصص به شهرستان و اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های بخش بهداشت و درمان صحبت شد و مقرر گردید اقدامات لازم  در این رابطه انجام شود.

نماینده مردم علی آباد در مجلس عنوان کرد: در بحث کشاورزی نیز کشاورزان حوزه انتخابیه مشکلاتی داشتند که این موضوعات در نشست با وزیر جهاد مطرح شد که قول مساعد دادند مشکلات این عزیزان در اسرع وقت برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای ساخت مدارس و نوسازی فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گوهایی با رئیس سازمان نوسازی داشتم که اعتباراتی برای حل مشکل این فضاها اختصاص داده شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378758
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار